weer gezinsuitbreiding - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van bongani - WaarBenJij.nu weer gezinsuitbreiding - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van bongani - WaarBenJij.nu

weer gezinsuitbreiding

Door: Webmaster

27 September 2005 | Nederland, Meerssen

Hallo beste vrienden,

Na een dagje rust genomen te hebben zijn we vandaag weer terug.
Gisteren hebben we een rustige dag gehad. De kids sliepen lekker uit en ook wij waren blij dat zij dat deden. In de middag uren even naar Meerssen centrum gelopen. Het is eigenlijk niet te doen. 10 meter lopen 5 min kletsen dus deze tour duurde wel even.
Vandaag is de kleine Meerssenaar geworden, het inschrijven van een adoptie kindje is veel moeilijker dan een biologisch kindje. Weer de hele papieren molen. Maar het is uiteindelijk gelukt. Hierna naar de peuterspeelzaal geweest waar Luthando aan zijn klasgenootjes mocht trakteren. Hij glunderde van oor tot oor en mocht op de troon zitten op de tafel.
Vanmiddag hebben we weer gezinsuitbreiding gekregen. Ditmaal twee goud vissen voor Luthando's verjaardag. De vissen werden naar 2 minuten in de kom gezeten te hebben een beetje overvoerd met een heel busje vissenvoer. Luthando snapte niet dat ze maar een beetje te eten hoefde.
Voor de rest gaat het z'n gangtje

Heel veel groetjes vanuit Meerssen.

Anne-Marie en Eric en de Kids

• 28 September 2005 - 19:38

Frans&Luud:

geweldig die foto's ik had eigelijk niets meer verwacht.tof hoor. tot Vrijdag gezellig hoor

• 28 September 2005 - 20:44

Bert Marjo En Jiali:

Hallo Luthando

hartlijk gefeliciteerd met je 3 de verjaardag we hopen dat je een leuke dag hebt gehad.
    groetjes bert en marjo en een dikke poen van Jiali