vijftien jaar samen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van bongani - WaarBenJij.nu vijftien jaar samen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van bongani - WaarBenJij.nu

vijftien jaar samen

Door: Webmaster

15 September 2005 | Zuid-Afrika, Pretoria

Beste vrienden,

Vijftien jaar geleden zijn wij getrouwd en hebben we een geweldig feest gehad.
Vandaag hebben wij het feestje dunnetjes overgedaan.
Vanmorgen zijn we erg vroeg opgestaan Luthando was om 6.00 uur wakker en wilde niet meer slapen. Bongani was iets later 7.15 uur.
's ochtend zijn we lekker in Lethabong gebleven. Vanmiddag zijn we met de overige 2 stellen naar een winkelcentrum (Menlyn)in Pretoria gebracht waar we 4 uur gewinkeld hebben. Aangezien onze camcorder stuk is gegaan hebben we een nieuwe moeten kopen. Het laatste nieuwe model van JVC kost 2400 rand wat omgerekend naar euro 300 euro bedraagt, de tax krijgen we terug op het vliegveld 14 %. Om 17.30 uur waren we terug in Lethabong en hebben heerlijk gegeten.
Wel hebben Wout en ik mezelf nog enkele Colaatjes gehaald voor vanavond. Morgen om 19.00 uur vertrekken Wout en Karin inclusief hun dochters Lana en Ninzi richting Nederland. Ook Claus en Helle met zoon Sophus zullen vertrekken, we blijven alleen over in Lethabong maar later op de avond zal een koppel uit Zweden arriveren vanuit Kaapstad en zullen 2 Nederlandse koppels arriveren. We wachten maar rustig af.
Het programma voor de volgende week bestaat uit:
Morgen in Eastwood: pasfoto's laten maken voor Bongani's paspoort
Dinsdagmiddag: naar het kindertehuis van Bongani
Woensdag : naar het leeuwenpark
Donderdag: naar de Nederlandse Ambassade
Vrijdag : koffers inpakken en naar huis.
Tussendoor nog even wat inkopen doen
Zaterdag: als God het wil om 9.30 uur op Schiphol

Heel veel groetjes
Anne-Marie, Eric, Luthando en Bongani

Helaas vandaag geen foto's

• 15 September 2005 - 19:57

Theo En Terry:

als jullie het smsje nog niet hebben gelezen nogmaals proficiat voor de zoveelste keer uit een nat eijsden als jullie iets mee kunnen nemen graag wat zon voor theo ,hij heeft het nodig groetjes Theo en Terry en kids

• 15 September 2005 - 20:33

Frans&Luud:

jullie hebben nog heel wat op het programma staan.
    nog een fijne week kusjes voor de boy's en liefs voor jullie

• 16 September 2005 - 05:25

Ingrid Penn.:

Ha luitjes
    Gisteren geen tijd gehad om de site te bezoeken.
    En dan nog wel op een voor jullie feestelijke dag.
    Daarom nu nog proficiat met jullie 15 jarig huwelijk en drink er een van ons.(Betalen we je later wel terug)
    Tot schrijfs

• 16 September 2005 - 07:26

Ton Pol:

proficiat met jullie 15 jarig huwelijk, wat zal die COLA smaken.

groeten Ton

• 16 September 2005 - 09:57

Wilfried Jolanda Kay Kjell En Britt:

An en Eric, Vanuit een erg regenachtig Meerssen (lach niet) van harte gefeliciteerd met jullie 3de lustrum. Jongens, geven jullie papa en mama maar een dikke knuffel van ons? Liefs van ons allemaal!

• 16 September 2005 - 11:02

Ub-tibo:

hallo Anne-Marie,
    namens alle tibootjes alvast van harte proficiat met je verjaardag morgen. Jullie hebben feest na feest. Maak er weer een gezellige dag van! groetjes van ons allemaal.

• 16 September 2005 - 11:27

Annie Goessens:

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon. Annemari gefeliciteerd met je verjaardag. Je peet tante

• 16 September 2005 - 12:28

Kantoor VC+K:

Beste Eric en Anne-Marie,

we zullen onszelf trakteren op vlaoj veur de howeliksverjaordaag.

groete oet mestreech.

• 16 September 2005 - 13:34

Carlet De Heus:

Gefeliciteerd met jullie 15 jarig huwelijk en metanne marie haar verjaardag. Van die vlaoi van VC+K heb ik nikd gemerkt, maar we hadden wel een leuk uitstapje gisteren, alleen was het erg nat helaas. Geniet maar van het mooie ZA met jullie jongens. De leeuwen zullen wel spannend zijn voor hen.
    groeten
    Carlet

• 16 September 2005 - 14:02

Henrietta:

allereerst van harte proficiat met jullie zoon en broertje! Jullie vormen een mooi vierspan. Ik wens jullie samen alle geluk van de wereld!
    Natuurlijk ook van harte proficiat vanwege jullie 15-jarig huwelijk en voor Anne-Marie een fijne verjaardag morgen(maar volgens mij kan die al niet meer stuk)!

• 16 September 2005 - 14:07

BIER/G Penners:

Anne-Marie,
    Dit keer wel op tijd :

Van harte proficiat met je verjaardag
    Bert,Ingrid,Emiel,Roland en Germaine