de day after - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van bongani - WaarBenJij.nu de day after - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van bongani - WaarBenJij.nu

de day after

Door: Webmaster

13 September 2005 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hallo Nederland,

Zoals de titel zegt de day after beginnen we allemaal weer aan elkaar te wennnen.Bongani went aan ons en wij aan hem.
Vannacht het Bongani goed geslapen van 19.30 uur tot vanmorgen 7.30 uur. Hij was wel om 6.00 uur wakker zoals ook vermeld in het rapport maar we hebben hem lekker laten liggen.
Na het ontbijt zijn we naar de ABBA stichting gegaan en daar werd ons uitgelegd hoe morgen alles in zijn werk zou gaan in bij de rechtbank. Na de uitspraak is Bongani definitief van ons en krijgt hij officieel de achternaam Biesmans. Voor de voornaam wijziging wordt hier een aparte procedure opgestart en kost 70 rand ca 10 euro. In Nederland kost dezelfde procedure 800 euro, dus we hebben Marita onze begeleidster opdracht gegeven voor het wijzigen van de naam de wordt dan Bongani Harrie Kumalo Biesmans.
Na het bezoek aan ABBA zijn we naar Haetfield gelopen een winkel centrum waar we alle foto's tot nu toe genomen afgedrukt zijn. Ook een bezoek gebracht aan de fotograaf om de camcorder te laten repareren maar dit is helaas niet meer mogelijk, we moeten een nieuwe kopen maar zoals alles hier valt de prijs wel mee.
Onderweg naar huis is Bongani in slaap gevallen zodat wij rustig de tijd hadden om een lekkere pannekoek met fruit te eten.
Na terugkomst in Lethanbong heeft Bongani gegeten en daarna samen met luthando in het badje gezeten. Nu ligt Bongani lekker te slapen.
Voor de rest van de dag doen we rustig aan.

Vanuit een snikheet Pretoria de groeten en tot over 11 dagen in Nederland.

Groetjes Anne-marie en Eric en de Kids

Foto's van vandaag plaats ik later op de avond.

• 13 September 2005 - 14:20

Frans&Luud:

jonge jonge jullie hebben
    nog wel wat te doen wat zijn jullie veraf en door die site enorm dicht bij hier is het lekker weer hoe is het met de kerels?
    word vervolgd

• 13 September 2005 - 14:35

BIER/G Penners:

Anne-marie, Eric, Luthando en Bongani, veel succes morgen!!

• 13 September 2005 - 16:21

Rob, Yvon, Kim En Mike En Natuurlijk Ozzie:

Wat een knap kereltje is het nu. Ziet er veel beter uit dan die lange krullen. Nu zijn het echt 2 broertjes. Tot binnenkort!

• 13 September 2005 - 16:29

Wilfried Jolan Kay Kjell En Britt:

Wat een heerlijk joonk!

• 13 September 2005 - 17:53

Jesper:

hoe gaat het met julie ? we zien elkaar nog op schiphol ik wil bonganie zo graag ontmoeten.
    groetjes jesper en ook aan luthando

• 13 September 2005 - 18:06

Guus En André:

Tussendoor ook nog even naar de kapper geweest met Bongani Harrie Kumalo zien we. Staat veel beter en lijkt nu veel meer op Luthando. Luthando zal het wel geweldig vinden een kleiner broertje te hebben.
    Fijn dat we alle zo mooi kunnen volgen.
    Lieve groetjes en twee punnekes voor de kleintjes.

• 13 September 2005 - 18:52

Paul,Tess,Rhofer N Lurea:

Lekker genieten guys n kusjes voor de two boys van Lurea. Groetjes vanuit Rothem

• 13 September 2005 - 19:28

Christel En Farid:

succes morgen,met de lekkere kerel
    knuffel voor the boys
    groeten fer en chris

• 13 September 2005 - 19:46

Frank, Sandra, Evi En Jonna:

Wat is het leuk om jullie op deze manier een beetje te kunnen volgen. Erg bijzonder.
    Die twee kerels zijn in ieder geval goed terecht gekomen! Geniet nog van jullie tijd samen in Pretoria.

P.S.: we hebben nog een heel leuk 15 maanden oude meisje (met hetzelfde haar ....nee, we kunnen nog steeds geen staartjes maken en dezelfde romper). Misschien kunnen ze een keertje kennis maken? :-)

• 13 September 2005 - 22:57

JJ, Angelique, Jorn & Joli:

Gefeliciteerd met wederom een lekker menneke! Geniet ze nog daar in Afrika! groetjes uit Sittard.

• 14 September 2005 - 05:29

Patrique:

Ha viertjes ik heb al gezien dat bongani en lutando het leuk met elkaar heben.Ik hoop dat julie nog veel plezier hebben.

groetjes patrique