Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van bongani - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van bongani - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Webmaster

23 September 2005 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hallo vrienden,

De koffers zijn gepakt, de laatste randen zijn we aan het opmaken en de kids zijn aan het voorslapen voor een vermoeiende avond.
Het zit er bijna voor ons op. Deze reis was wederom geweldig en staat voor altijd in ons geheugen gegrift. Met Bongani hebben wij nu ons gezinnetje compleet, maar we hebben met elkaar afgesproken dat we in de toekomst de kids hun geboorteland laten zien.
Vandaag hebben we rustig aan gedaan. De nacht was rustig alleen Bongani was toe wij naar bed gingen klaar wakker. Na wat melk viel ook hij rustig in slaap tot ca 7.00 uur.
Deze morgen nog wat foto's gemaakt voor Wout en Karin zoals beloofd.
Omstreek 11.30 kwam het laatste en het nog ontbrekende document aan in Lethabong. HET NEDERLANDS PASPOORT VAN BONGANI.
Nu kunnen we met een gerust hart vertrekken, al is het emotioneel moeilijk.
Straks gaan we nog even douche en een lange broek aantrekken. Om 18.45 komt Densel ons halen voor het vertrek.
Voor het vertrek nog even wat frietjes voor de kids besteld. De staf hebben we bedankt middels een enveloppe. Het was in een woord perfect.
Ook hebben we vandaag afscheid genomen van de "ooievaar" Marita. Deze vrouw is in een woord Geweldig.

We gaan nu nog even een Bierkie pakken en nog genieten van de laatste zonnestralen

Namens Anne-Marie, Eric en de Kids iedereen van harte bedankt voor het meeleven in de afgelopen 2 weken. Voor ons waren de reacties overweldigend en hartverwarmend

IEDEREEN BEDANKT

• 23 September 2005 - 16:58

Terry:

Hallo biesjes als jullie dit lezen zitten jullie al lekker met z,n vieren op de bank in meerssen en hebben jullie iedereen al gezien. voor vannacht een hele goede vlucht en tot morgen Terry Theo en kids

• 23 September 2005 - 19:57

Carlet:

welkom thuis en tot gauw

• 23 September 2005 - 21:31

Frans&Luud:

overweldigend was jullie verslag wij dachten dat we zelf in Afrika waren bedankt dat we op deze manier bij jullie hebben mogen zijn we hebben 14 dagen intens met jullie mee geleefd bedaaaaaaaaaaaaankt