Een rustige start - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van bongani - WaarBenJij.nu Een rustige start - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van bongani - WaarBenJij.nu

Een rustige start

Door: Webmaster

19 September 2005 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hallo thuisfront,

vandaag het begin van de nieuwe week, en we hebben het rustig aangedaan. De kids, m.n Luthando was weer vroeg wakker en dan weten jullie het inmiddels wel, vol energie en dus geen rust meer.
Eric is naar Hatfield gewandeld met Bongani om de foto's en de vergrotingen op te halen, het ziet er geweldig uit.
Mama is met Luthando in Lethabong gebleven en hebben zich een beetje bezig gehouden met de Nederlandse echtparen die vandaag hun kindje hebben gekregen, ze waren nerveus (voor ons zeer herkenbaar) en ik heb geprobeerd ze een beetje bezig te houden.
Bij terugkomst van hen was het feest, en de emoties kwamen alweer opzetten het is voor ons ook nog zo vers.
Vanmiddag alweer kip gegeten met rijst, we zijn naar het winkelcentrum gelopen om de rekening te betalen echter de eigenaresse van Lethabong had geen rekeningnummer vermeld dus helaas voo niks dat hele stuk gelopen in de hitte (ver in de 30 graden)
Luthando zit op dit moment bij mama op de schoot mee te kijken naar het typen van dit berichtje. Bongani heeft wat moeite met in slaap te komen en kan een harde keel opzetten.
We gaan zometeen een kopje rooibosthee drinken (ook Luthando) en dan rustig de dag uitzitten.
Morgenmiddag gaan we naar het kindertehuis van Bongani: Acres of love, zal ook wel weer bijzonder emotioneel worden.
Papa gaat morgen met Luthando naar MacDonalds als hij tenminste braaf is.
De andere mensen zijn ook heel erg aardig.
Wij zijn langzaam begonnen met het aftellen van de dagen, we zijn blij als we iedereen weer zien.

Kusjes voor iedereen van Luthando, Bongani, Papa en Mama
Eric zal de foto's zo plaatsen

• 19 September 2005 - 18:35

Paul,Tess,Rhofer N Lurea:

Anna Marie better late than never HAPPY BIrthday!! Wij zijn echt bezig met zo veel dingen en wij hebben nauwelijks geen tijd achter de computer te zitten ook de examen heb ik(Tess) vandaag gedaan en gelukkig heb ik het gehaald now kunnen jullie de afspraak maken als jullie terug komen HE!HE!HE!KUsjes en groetjes voor de kids van uit Rothem

• 19 September 2005 - 18:48

Groetjes Uit Hollandscheveld:

Hallo allemaal,

Wat leuk om nu van de andere kant van de wereld te ervaren wat een heleboel mensen ook hebben ervaren bij het lezen van de berichtjes op onze site.
    Hoe gaat het met de andere mensen en hun kindjes, zijn ze al een beetje rustiger geworden?
    Wel hier in hollandscheveld gaat het goed, Carin d´r ouders hebben Ninzi nu ook bewonderd en ze vinden het natuurlijk geweldig deze nieuwe kleindochter.
    Voor jullie staat er morgen een leuke maar emotionele dag te wachten, we weten het uit ervaring. Zijn jullie er al uit met hoe je dat gaat doen met Bongani? Wel hoe je het ook doet geniet er ten volle van. Wij hebben elke dag het huis vol visite en dat zal straks bij jullie ook niet anders zijn denken wij. Al speelt de leeftijd van Bongani natuurlijk hierin ook mee, te veel drukte is voor hem waarschijnlijk ook niet goed. Maar dat hadden jullie zelf al bedacht.
    Lieve vrienden we denken aan jullie en doe ze daar allemaal de groeten en feliciteer ze allemaal van ons.

vanuit een warm Hollandscheveld (21 graden),

groetjes uit het hoge noorden

• 19 September 2005 - 19:03

John, Ine, Jorgi, Colin En Danique:

Net de nieuwe foto's bekeken, leuk die kleine leeuwen, voor Luthando een onvergetelijk moment. Het weer is hier ook beter aan het worden, vrijdag wordt het 25 graden.
    gr. van ons allen

• 19 September 2005 - 19:26

John:

Anne Marie, Eric, Luthando en Bongani, leuk om te weten is dat we afgelopen zaterdag het voor Luthando bekend afrikaanse lied Asiti gezongen hebben. Vorige week bij de repetitie had ik het bij het zingen emotioneel zwaar en afgelopen zaterdag bij de uitvoering weer, schitterend als je voor je gevoel ook al is het dan ver weg een steentje kunt bijdragen aan de feestvreugde
    gr.

John

• 19 September 2005 - 19:27

Karin Kroon:

Hallo allemaal, ik schrijf dit berichtje namens alle collsga's van Theo van Lenculenhof.
    Wij wensen jullie allemaal heel veel geluk en gezondheid toe.

• 19 September 2005 - 19:30

Luud&Frans:

Hallo daar leuke foto's hoor we beginnen jullie aardig te missen Zaterdag staan we startklaar met koffie en cake heel veel liefs voor jullie vieren

• 19 September 2005 - 19:32

Luud:

een p.esje Tess is geslaagd en krijg eind September haar diploma.
    knap hè?

• 20 September 2005 - 05:37

Patrique Biesmans:

goedemorgen
    ik heb de foto's net gezien.Lutando heeft de girafen vast gevoerd.
    zal hij wel leuk vinden.
    hij heeft ook de leeuwe geaaid .
    was hij niet bang?

Groetes patrique biesmans

• 20 September 2005 - 07:37

Ingrid Joris Ralph:

Het is allemaal een beetje onwezenlijk. Jullie aan de andere kant van de aardbol en wij in het land van kaas, tulpen en Balkenende. Daarom zijn we blij als we jullie weer kunnen zien. Nu kunnen we echt gaan aftellen. Veel knuffels aan Bongani en Luthando en 't beste. Overigens ook via deze indirecte wijze nog de felicitaties aan Wout en Carin.

• 20 September 2005 - 11:00

Theo:

Even een korte reactie vanaf de werkplek in het zuid afrikaaans "Dankie vir hierdie goeie Suid-Afrikaanse website. Ek besoek julle elke dag en vind dit steeds interesant!"

Ik heb bij de slagerij Herman bij jullie naast 30 kilo kipfilet besteld, was namelijk in de aanbieding. Kunnen jullie thuis doorgaan met zuid-Afrikaanse keuken. (haha)
    Eric, als je met Luthando naar de MacDonalds gaat, kun je misschien voor je eigen een macchicken menu bestellen voor de afwisseling.Ik hoop dat jullie een fijne middag hebben die zeker emotioneel zal zijn in het kindertehuis. tot slot Het weer is vandaag rond de 20 graden blijft de rest van de week ook zo. nog 3 nachten slapen en jullie stappen op vrijdagavond in het vliegtuig. Geniet nog van deze bijzondere dagen in Zuid-Afrika.
    Dikke knuffel voor de boy's
    groetjes