klaar voor vertrek - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van bongani - WaarBenJij.nu klaar voor vertrek - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van bongani - WaarBenJij.nu

klaar voor vertrek

Door: Webmaster

08 September 2005 | Nederland, Meerssen

hallo vrienden,

Het is nu 3.30 uur in de morgen en ik neem aan dat jullie nog allemaal lekker liggen te slapen. Nadat wij gisterenavond een flesje Zuid-Afrikaanse ros'e hebben burgemeester gemaakt zijn we toch maar enkele uurtjes gaan slapen. Dit is wonderwel heel goed gelukt. Luthando slaapt nog als een roos en we zullen hem pas vlak voor vertrek wekken.
Nu nog even de koffers naar beneden dragen en dan maar wachten op onze chauffeur.
Eindelijk is dan nu het moment aangebroken waar wij de laatste anderhalf jaar op hebben gewacht. We gaan terug naar Zuid Afrika.

Wij groeten jullie en tot meels vanuit
Zuid afrika

• 08 September 2005 - 05:42

Gerard Biesmans:

goede reis!

gr gerard

• 08 September 2005 - 06:42

Terry:

goede reis en goed terug terry en kids

• 08 September 2005 - 07:27

VC En K:

We leven allemaal met jullie mee. Goede reis.
    Collega's VC en K

• 08 September 2005 - 17:30

Ton:

hallo Eric, Annemarie en Luthando hopelijk is de reis goed verlopen en gaat daar alles OK heel veel groeten van mij en ook van Maureen roept ze nu

• 08 September 2005 - 19:13

John Penners:

Sjeng,
    We hebben je gisteren gemist in Eindhoven, dus we hebben maar de pintjes opgedronken op een goede reis voor jullie, op het moment van het maken van dit bericht zullen jullie wel ongeveer landen. We tellen nu de dagen al af, geniet ervan en kom gezond weer terug.
    Gr. Jocoda, Ine en John

• 08 September 2005 - 20:34

Bert , Marjo En Jiali:

Hallo Annemarie, Erik en Luthando
    Hopelijk hebben julie een fijne vlucht gehad.Hoe vond luthando de liedjes op de mp3 speler of heeft hij daar geen tijd voor gehad?
    Veel groetjes Bert en Marjo en een dikke kus van Jiali aan jullie alle 3

• 08 September 2005 - 21:27

Wout, Carin, Lana En Ninzi:

Wel Eric, Annemarie en Luthando welkom in Pretoria, Zuid-Afrika. We hebben de hele dag aan jullie gedacht. Wout heeft jullie om 03.30 uur afgelopen nacht nog gesmst om jullie een goede vlucht te wensen.
    En nu zijn jullie dan hier, echt heel bijzonder om ook onze tweede adoptie weer gezamelijk mee te maken. Wat was het leuk geweest als ook Eric, Gemma en Isabel hier weer geweest zouden zijn, maar die zitten nog even in de wachtkamer.
    Als ik dit aan het typen ben hebben jullie je eerste "cola" en glas witte wijn al op en liggen jullie al lekker in bed. Luthando heeft de reis echt goed doorstaan eiden jullie, prachtig toch.
    Via deze site willen we jullie zeggen dat we het geweldig vinden om hier weer samen te zijn.
    We groeten alle bekenden in limburg, natuurlijk jullie directe familieleden, maar ook de jongens van de OFL.

groetjes van de Smitjes

• 09 September 2005 - 07:18

Gerard:

Hi Eer en Anne,
    Goed aangekomen? Ik bedoel niet in kilo's?

Veel plezier!

• 09 September 2005 - 21:06

Gerard En Carola:

Hoi,
    We hebben net de verjaardag van jesper gevierd en het was nog lekker toeven buiten.
    Hoe ziet jullie programma eruit verder?

Groet G C J + Lynn