de 1e zondag samen - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van bongani - WaarBenJij.nu de 1e zondag samen - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van bongani - WaarBenJij.nu

de 1e zondag samen

Door: Webmaster

25 September 2005 | Nederland, Meerssen

Hoi,

na een indrukwekkende thuiskomst gisteren, veel bezoek en alles pico bello in orde gemaakt door fam. en vrienden zijn we gisteren om 22.00 uur gaan slapen.
's avonds is Melvi (vriendinnetje van Luthando, 12 jaar) nog langs geweest. ze wilde even komen kijken en heeft zeker 1 uur op de badkamer staan kijken naar onze 2 mooie boys. Ook opa en oma zijn nog even langs geweest en hebben met papa en mama een wijntje en biertje gedronken. De nachtrust heeft ons goed gedaan. De jongens hebben beiden heel goed geslapen , niemand is wakker geweest. Vanochtend lekker rustig aangedaan, er zijn enkele mensen even langs geweest, waaronder de achterburen Michiel en Inge met hun geadopteerde dochtertje Bibi, ook zij willen graag een 2e kindje uit China adopteren en beginnen deze week aan hun 2e procedure. Ze vonden onze verhalen en natuurlijk onze nieuwe zoon geweldig.
Bongani heeft vanochtend nog lekker 2 uur geslapen. 's middags na het eten zijn we een klein stukje gaan wandelen. We hebben wel een beetje de drukte gemeden. Vanavond lekker hollandse kost gaan eten bij opa en oma, die alweer goed voor ons hebben gezorgd. De spinazie en gehaktballen gingen er goed in. Nu liggen de jongens lekker te slapen, papa kijkt voetbal en gaat vanavond nog even wat drinken met opa, mama gaat nog even verder met de was en dan lekker relaxen op de bank.
Morgen hopelijk een rustige dag met niet teveel bezoek, het is goed bedoeld maar Bongani moet eerst maar eens de kans krijgen om rustig te wennen aan zijn nieuwe omgeving.
Maat tot nu toe mogen we niet klagen en verloopt alles goed, we zijn God dankbaar dat wij deze 2 kinderen in ons gezin mochten verwelkomen en zullen er alles aan doen om ze in een liefdevolle omgeving op te voeden.

Eric, Anne-Marie en de kids

foto's volgen

• 25 September 2005 - 18:10

Ton Pol:

geniet van de rust en drink niet te veel.

• 25 September 2005 - 18:33

Carlet:

Neem nog lekker even de tijd om jullie draai te vinden.
    HEt was geweldig om alles zo mee te maken.
    Ik verheug me weer op Eric tegenover me binnekort
    Carlet

• 25 September 2005 - 20:05

Mark:

Jaja, Pa aan de zuip en moeders aan de was. Goed verdeeld daar in Meerssen.
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet nog even deze week.

Groet,

Mark

• 26 September 2005 - 07:09

John:

Fijn dat de boys lekker hebben geslapen hun eerste nacht weer in Meerssen, dat biertje drinken met opa en de sjeng lijkt me ook wel wat.
    Doe rustig aan deze week en geniet lekker van de boys. See you later this week.
    gr.
    John

• 26 September 2005 - 08:08

Ineke Gielissen:

Anne-Marie, Eric en Luthando, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje !!
    Veel geluk met elkaar !

Groetjes
    Ineke

• 26 September 2005 - 19:09

Christel En Farid:

hoi lieverds
    wij zijn blij dat jullie weer veilig thuis zijn en dat alles goed gaat.ik verheug me er op om onze nieuwe neef te zien vrijdag misschien tijdens de koffie.geniet er maar van en tot snel groetjes fer en chris

• 26 September 2005 - 21:38

Dutchfieldcity:

Hoi Eric, Anne-Marie en kids,

Ook wij hebben weer effe jullie berichtje gelezen. Fijn dat het zo goed gaat met jullie thuis.
    He Eric, het wordt dadelijk nog afkicken voor jou, al die `colaatjes´.
    We vonden het heel leuk de aankomst op Schiphol van de andere kant te beleven.
    De emoties van een week eerder kwamen vooral bij Carin weer bovendrijven.
    Ook ik had het er niet makelijk mee. Nou we wensen jullie heel veel geluk met z´n vieren en tot gauw,

jullie vrienden,

wout carin lana ninzi

• 27 September 2005 - 11:13

Ingrid P:

Met z'n allen naar Schiphol de Biesjes halen
    de Biesjes met al hun verhalen
    Met hun twee kinderen, swartjes uit Afrika,
    niet iedereen doet jullie dit zomaar na.
    Wat een emoties daar op dat vliegveld,
    ik heb er menig traantje bij ieder geteld.
    Nu komt het op de toekomst aan
    maar jullie kennende zullen jullie ervoor 100% voor gaan.
    Veel geluk,
    heel veel geluk wensen wij
    en zijn oprecht voor jullie mede blij

• 28 September 2005 - 19:41

Frans&Luud:

rust rust en nog eens dat is wt jullie nu even nodig hebben we genieten nog steeds van het dagboek kusjes en liefs voor allemaal