voorbereiding - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van bongani - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van bongani - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: Webmaster

05 September 2005 | Nederland, Meerssen

Hallo vrienden,

Zoals jullie begrijpen zijn de voorbereidingen voor onze 2e adoptiereis in volle gang.
Anne-Marie is begonnen met de spulletjes gereed te leggen zodat deze in de koffers kunnen worden ingepakt. Vanmiddag nog even voorbij bij de GGD voor wat spuiten.

Het begint nu toch wel te kriebelen.

Donderdagmorgen om 4.15 uur komt Theo ons ophalen om ons naar schiphol te brengen.
om 7.05 moeten we inchecken om vervolgens om 10.05 uur het luchtruim te kiezen.
We zullen dan om 20.45 uur in johannesburg aankomen.

groetjes Anne-Marie - Eric en Luthando

• 05 September 2005 - 12:20

MARK:

Dat schiet lekker op! Vroeg uit bed, dus niet te laat gaan slapen........
    groet,

• 05 September 2005 - 18:21

Gerard:

Hoi eer en anne en luthando,

Wat leuk deze site! ik zal hem dagelijks checken om zodoende jullie advontuur te volgen. By the w jeppie is woensdag jarig, als je in de ochtend tijd hebt ben je van harte welkom, bel ff vantevoren!

Groet Geraar

• 05 September 2005 - 19:01

John En Ine:

Leuk zo'n dagboek, we zullen iedere dag volgen wat er wordt toegevoegd.
    Ook Jorgi, Colin en Danique zullen we het dagboek laten lezen c.q. voorlezen. Goede reis gewenst en veel succes en een dikke pakkert voor Luthando. Tot de 24e

• 06 September 2005 - 14:21

Theo En Terry:

jongens hele leuke site zet even erbij wat jullie vlucht nummer is van heen en terug groetjes terry

• 06 September 2005 - 14:28

Frans&Luud:

Wij wensen jullie een hele goede reis en in Afrika samen met Luthando en Bongani een hele fijne tijd heerlijk dat het nu zo ver is,dikke poen voor Luthando we zullen dagelijks de site bekijken doeiiiiii tot de 24ste