De start van de 2e week - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van bongani - WaarBenJij.nu De start van de 2e week - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van bongani - WaarBenJij.nu

De start van de 2e week

Door: Webmaster

16 September 2005 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hoi allemaal,

Het is alweer vrijdagvond (19.35) en we zijn alweer een week in Pretoria, de afgelopen week is omgevlogen.
We hadden dan ook veel te doen maar ook door de aanwezigheid van Wout en Karin is de tijd omgevlogen.
Vanochtend rond 7.15 opgestaan, de kinderen lekker bij ons in bed genomen en daarna ontbijt gehad. Tijdens het ontbijt zijn de nieuwe gasten al gearriveerd, Johan en Annelie met zoontje Sebastian uit Zweden, en 2 Nederlandse echtparen, Annemieke en Pieter, Annemarie en Bartwin zij krijgen a. s maandag hun kindjes. We zijn met ons 4-en naar Eastwood gewandeld om bij Ludwig's pasfoto's te laten maken van Bongani, ze zijn erg streng, hij moet recht vooruit kijken en allebei zijn oortjes moeten op de foto staan, maar hij heeft bij mama op schoot gezeten en in 1x stond hij er goed op. Van Luthando hebben we ook nog foto's laten maken, hij lijkt net Stevie Wonder met zijn zonnebril op.
Hierna nog lekker in cafe 41 cappucino gedronken en rustig terug gewandeld naar Lethabong. Na de lunch van de kids is Bongani lekker gaan slapen. Luthando heeft meteen kennis gemaakt met Sebastian, de taal is geen probleem ze hebben de hele middag samen gespeeld. Wij zijn lekker in Lethabong gebleven, genoten van de zon.
Rond half 5 zijn Helle en Claus en zonnetje Sophus vertrokken (niet leuk)en toen maar wachten op het diner.
Om 19.00 zijn Wout en Karin en kinderen opgehaald, helemaal niet leuk en erg emotioneel, de tranen hebben alweer over de wangen gestroomd, het is niet leuk om zulke bijzondere en lieve vrienden te moeten gaan missen, maar goed we hopen dat ze een goede vlucht hebben en dat we elkaar weer snel in Nederland zien, we hebben 2x iets heel bijzonders met ze mogen meemaken en ze zullen voor altijd onze speciale vrienden blijven.
Nu liggen de kinderen in bed, gelukkig is een echtpaar nog in de kamer dus we gaan wat kletsen om ze beter te leren kennen, morgen gaan we met de boys naar het Leeuwenpark, samen met een Fins en Nederlands echtpaar.
Wordt dus vervolgd.

Heel veel gr. vanuit een zeer zonnig Zuid-Afrika

• 16 September 2005 - 18:09

Mark, Marleen, Sjors En Thijs:

Leeuwen doen het altijd goed! Veel zon........ik ben nog nat van het uitje gisteren. Fietsen in Almere.....en echte hobby.
    Genieten jullie maar de komende tijd.

Groetjes van hier, Mark, Marleen, Sjors en Thijs

• 16 September 2005 - 18:26

Patrique Biesmans:

Hoi alle biesjes.
    In Afrika hebben jullie al veel meegemaakt ik hoop dat bongani en lutando nog veel plezier hebben.ik mis jullie tot volgende week zaterdag.

Groetjes Patrique

• 16 September 2005 - 19:05

Theo:

eric. pas je wel op met de leeuwen ik heb gehoord zijn gek op blonde vrouwen.
    Veel plezier morgen met de grote poezen. Dikke knuffel voor de boys
    groeten uit een nu droog maar koud 16 graden Eijsden theo

• 16 September 2005 - 20:49

John:

Anne Marie, namens ons allemaal een hele fijne verjaardag morgen en wees voorzichtig bij de leeuwen.
    Veel plezier nog de laatste week, en voor de boys een knuffel (ook de sjeng)
    gr.
    Your brother

• 17 September 2005 - 08:00

Oma Fien En Opa Wiel:

hallo daar ik wil jullie proficiat wensen met jullie trouwdag en natuurlijk anne-marie jij bent vandaag jarig dus nog een keer proficiat. je hebt natuurlijk het mooiste kADO GEKREGEN TWEE HELE lieve kinderen en een hele leuke man mijn dochter schrijft dit dus let op ze is aan het slijmen groetjes oma Fien en opa Wiel

• 17 September 2005 - 08:41

Frans&Luud:

Anne-Marie van harte proficiat met je verjaardag nog heelveel gezonde erbij 41 ik hoop dat er nog 80 bij krijg. Eric ook proficiat met mamma Anne-Marie.Hoe is het met de kleine Pete Sampras? kusjes voor de boy's doeiiiiiiiiiiiiiiii

• 17 September 2005 - 08:45

Sjaak&Gertie:

van harte proficiat met je verjaardag,hoe gaat het met jullie?geef Luthando en h.Bongani een lekkere pakkert van opa en oma liefs voor jullie

• 17 September 2005 - 08:47

Tante Annie Oet Hier:

Anne-Marie van harte en nog veel geluk in Afrika met jullie vieren

• 17 September 2005 - 11:56

Bert Penners:

Hier ook een reactie van mij.
    Proficiat met jullie nieuwe zoon en natuurlijk
    Annemarie proficiat met je verjaardag.
    Geniet er maar van. Nog veel veel plezier in de komende week. We zien elkaar weer op Schiphol
    Groetjes Bert

• 17 September 2005 - 15:20

Farid En Christel:

lzzl lzzl lzzl in de gloria in de gloria in de gloria hieperdepiep hoera
    proficiat met je verjaardag en heel veel gelukkige jaren erbij.
    ook voor eric. en knuffels voor de kids geniet er nog van jullie laatste week
    groetjes fer, chris en de beestenboel

• 17 September 2005 - 16:17

Wilfried Jolan Kay Kjell En Britt:

Het is vandaag zaterdag de 17de, we hebben (nog) geen bericht van jullie maar willen Anne-Marie wel van harte feliciteren met je verjaardag!! Fijne dag toegewenst en de poene hou je nog te goed. Liefs uit Rothem

• 17 September 2005 - 16:49

Peggy Asmus:

Anne Marie en Erik gefeliciteerd met jullie huwelijks-dag en Anne Marie proficiat met je verjaardag.Ook voor de kids natuurlijk. Ik zal a.s. woensdag aan je denken tijdens de RGW cursus en natuurlijk mist ik mijn sparring partner.

• 17 September 2005 - 16:57

Gerard Carola Jesper En Lynn:

Hi Anne-marie van harte gefeliciteerd met je 28e verjaardag. Je ziet er vootreffelijk uit en zo wonderschoon!
    We zijn net in Eijsden (Restaurant de Gouden Pot)alwaar de uitbater een heerlijke salade aan het bereiden is. Misschien ken je de kok wel, zijn voornaam begint met een T...
    Hieperdepiephoeraeneenfijnedagverder!

La Famille de Limbricht Centre Ville

• 17 September 2005 - 17:28

Gerard Carola Jesper En Lynn:

Hieperdepiephoeraeneenfijnedagverder!

La Famille de Limbricht Centre Ville

• 17 September 2005 - 19:34

Wout Carin En De Meisjes:

Hallo lieve vrienden in Lethabong. Als jullie dit lezen zit ik alweer achter mijn pc in Hollandscheveld.
    Het is nu bijna half tien en we hebben een hele lange maar fantastische dag achter de rug. We missen jullie nu al, lees maar verder op de volgende dag. groetjes