Bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van bongani - WaarBenJij.nu Bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van bongani - WaarBenJij.nu

Bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

23 September 2005 | Zuid-Afrika, Pretoria

Beste Familie, vrienden en overige bezoekers van mijn internetsite.

Al ken ik jullie nog niet persoonlijk toch wil ik iederen bedanken voor het bezoeken van mijn digitaal dagboek. Jullie reacties waren hartverwarmend.

Namens mijn Pappa en Mamma en ook namens mijn grote broer Luthando

Tot zaterdag Bongani

  • 23 September 2005 - 13:42

    José Notermans:

    Hoi,
    Ik heb net jullie web-page doorgekregen en 'kennis' gemaakt met jullie 2e zoon.
    Luthando is trouwens erg verandert sinds ik hem de laatste keer heb gezien. Leuke reportage en fijn voor Bongani voor later.
    Het geluk straalt er vanaf bij jullie (alle vier). Veel geluk en goed thuis.
    Groetjes,
    José

  • 23 September 2005 - 17:01

    Rob, Yvon, Kim En Mike:

    Hallo,
    Ook al ken je ons nog niet, wij hebben door deze site het gevoel dat we jou al wel kennen. Een hele fijne vlucht en tot morgen

  • 23 September 2005 - 19:24

    De Smitjes:

    Lieve Bongani

    Wel alle andere mensen die deze site bezocht hebben kennen je inderdaad nog niet persoonlijk, maar wij waren in de gelukkige omstandigheid om samen met je ouders en je broertje in Lethabong te verblijven. Nu zitten jullie op Johannesburg International Airport te wachten tot jullie in kunnen checken en aan boord kunnen gaan. We wensen jou en je ouders/ broer een goeie vlucht naar Nederland je nieuwe vaderland. Morgenvroeg komen wij jullie ook verrassen, ja ja wij komen jullie ophalen net als de de familie van jullie en jullie vrienden.

    Dus als jullie dit lezen Eric en Anne-Marie hebben wij jullie al lang verwelkomt. Tot gauw op Schiphol.

  • 23 September 2005 - 21:36

    Frans&Luud:

    lieve Bongani van harte welkom hier bij ons in de familie je komt toch ook bij oma koffie drinken Vrijdags samen met mamma en Luthando? tot morgen en een hele goede reis een dikke knuffel voor jou maar ook voor pappa en mamma veel kusjes voor je grote broer

  • 23 September 2005 - 22:18

    Carola:

    Nu ik dit berichtje stuur ligt hier in Nederland al iedereen op een oor in zijn nest.Ik dus nog niet,had vanavond nog een etentje met collega's.Eenmaal thuis nog even een 'knapzak'gemaakt voor onderweg,ook voor jullie jongens wat drinken en lekkers voor onderweg.Het is dan toch nog een lange reis naar Meerssen bovenop die superlange vlucht.Dan kunnen ze wel nog bijkomen van alle indrukken die ze opdoen op schiphol. Een goede reis en tot straks zullen we maar zeggen.Nu ga ik toch maar slapen,we willen om 6.30 uur vertrekken dus heb ik nog enkele uurtjes nachtrust.groetjes en een dikke poen.

  • 24 September 2005 - 01:42

    Wilfried Jolanda Kay Kjell En Britt:

    Hoi Lieverd, na 3 dagen kunnen wij ook weer jullie mailtjes lezen (stomme pc van ons). Het is nu 3h30 in de nacht en over zo'n 7 uurtjes zijn jullie weer op nederlandse bodem en kan ik mijn eerste petekind knuffelen.......zou ik daarom niet kunnen slapen???? Jullie zitten nu in het vliegtuig, ik hoop dat jullie een lekker rustige vlucht hebben, tot over een paar uurtjes. Dikke kus voor jullie allemaal!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

30 September 2005

de afsluiting

27 September 2005

weer gezinsuitbreiding

25 September 2005

de 1e zondag samen

24 September 2005

We zijn weer thuis

23 September 2005

Bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 33951

Voorgaande reizen:

08 September 2005 - 24 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: